salmiakjonna

Alla inlägg under juli 2011

Av Jonna Larsson - 18 juli 2011 16:26

                                                  
     Hennan

 

                                                             

                                                  
     Crusing           


                               Igår hos farmor, och då var lilla söta Freja där                         Hej då !   

Av Jonna Larsson - 16 juli 2011 19:13

Hej Alla! Dålig uppdatering..Men aja.. 

Idag har man varit med Angelica hela dan  

Sen åkte jag hem o åt grillat ! 

Snart drar man till Sundsvall på crusing  

Hoppas Angelica oxå kommer! 

Men nu måsta jag dra hejdå !

Bilder kommer sen Crusingen för kameran ska med !    

Av Jonna Larsson - 6 juli 2011 20:00

Hej Alla! Idag har man bara bada ! Okej baka oxå men efter det bada vi igen  

Efter vi bada så gick vi in o duscha men igen när vi kom ut igen så vart vi badsugna igen så då slängde vi av oss kläderna o satt på bikinin o hoppa i igen  

Sen gjorde vi så 2 ggr till..

Nu sitter jag här ute o lyssnar på musik  

Imorgon ska man göra likadant som idag, vakna klockan halv nio, möter Angelica kvart i 9, kolla på sommarlov tills klockan 10, sen bada o vidare!

Men hejjdå !   

Föresten ge gärna tips på lite musik ! Vore jätte snällt av er !

Av Jonna Larsson - 5 juli 2011 22:00

Hej Alla! Dålig uppdatering jag vet.. För jag har ju varit i hennan hela helgen på släktträff! Vi åkte dit på torsdag, När vi kom dit så var det stekande hett så då satt vi igång o bada på en gång   Efter det åt vi, sen gick jag o några barn o åkte kana!   De e så jädra kuul!

Aa, sen gjorde vi lite mer saker o sånt.

På fredag åkte vi på Dollar $tore!   Köpe myckee saker. Sen bada vi o! 

Sen på lördag så åkte jag o några andra på Järvzoo   (Bilder kommer)

Sen vart det långbord! TACOS !!  ÄLSKAREE!!

Sen på söndag vare meningen att vi skulle åka hem, men jag åkte hem på måndag ist med farmor  

Vi bada alla dagar och åkte kana alla dagar! Det var bara så här jätte varmt på torsdag o söndag annars var det lite kallt  

Imorgon ska jag o Angelica bada i min pol, först ska vi se sommarlov o sen ska vi bada.

Men hejjdå! Alla bilder sen hennan kommer nästa vecka

Hejdå!!   

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards