salmiakjonna

Alla inlägg under december 2011

Av Jonna Larsson - 24 december 2011 11:32

Hej, just nu åker jag bil, vi ska till våran mormor och fira jul där :)Nu på morgonen öppnade vi paket som vi fick av mamma och jag fick en massa fina paket.Överkast,matta,påslakan,4 sminkborstar,ögonskuggspalett,britney spears bodylotion o parfym,kamerastativ,pyjamas o jätte mjuka tofflor,uggs,mjuktröja,adidasväska, värmeskydd o hårspray. Nu tror jag att jag inte har glömmt något. Sen fick jag av Peter. En onepiece,tröja, 500 kr. Sen fick vi av Bernton. 200 kr, och jag fick örhängen.Det var allt tror jag;) nu ska vi få julklappar av mormor Sen av pappa sen farmor, sen är det slut ;)Men nu är vi framme snart så hej då

Av Jonna Larsson - 17 december 2011 15:29



 

               Lucian :D 



Försten skriv på om ni inte har gjort !  www.namninsamling.com/site/get.asp?savethedanielians

Våran familj i ånge har blivit utvisade, visa ert stöd och skriv på listan! 

Av Jonna Larsson - 9 december 2011 14:46

Jag är med o tävla om en julklapp från en blogg, det man ska göra är att tävla om snyggaste outfit bilden o då har jag tagit en bild som kommer nedan! 

Hons blogg heter http://olgabodin.blogg.se/

Hoppas hoppas att jag vinner ! :D

   

Av Jonna Larsson - 3 december 2011 22:49

Jag fick en fråga av en tjej som heter Elin Klothz  http://eelinkklothz.blogg.se/

Hons fråga : vart har du köpt den rosa earcuffen ? :D

Svar: jag har köpt den på Glitter, på Birsta City för 50 kr ? tror jag :P

<3 

Av Jonna Larsson - 3 december 2011 22:10

Jag har fått 2 frågor från en som heter Frida: http://misspepparkaka.blogg.se/

Och en som heter Sara, O dom fråga:

Sara: ( http://sarasatmarah.blogg.se/ ) Vem är det som fixar dina bilder till headern. Svar: Det är jag, jag gör själva

header på picnik! Där kan göra jätte bra saker! och sen knäpper jag bilderna själv :D

Frida: hur länge har du haft din blogg? Svar: jag har haft min blogg i över ett

år! Först hade jag en på blogg.se sen bytte jag till bloggplatsen. Så

om man räknar med båda så har jag haft den i mer en 1 år :D

Hoppas ni blev nöjda med svaren! :D 

Av Jonna Larsson - 2 december 2011 21:23

Hejsan, nu sitter jag o kollar på idol! Moa o Amanda var ju bäst idag!

Herregud va bra dom var! Kan inte båda vinna? tycker jag då :P

Ikväll har vi druckit smoothi o tittat på idol hela familjen +

Viktoria :P

Imorgon är det julmarknad på min skola o vi (femmorna) ska ha

ett eget bord där vi ska sälja knäck, hembakt bröd, kransar julgodis m.m

Så vi ska vara där klockan 3 o sen börjar det klockan 4 ! :)

Nästa helg ska jag lana på min skola oxå :D

Min brorsa har ett företag om datorer, och han o sin kompis

ska ha en lan/spel kväll på min skola.

Det är 5-8:na som får komma :D Så det ska bli jätte kul!

Vet inte riktigt vem jag ska gå med, men antigen Mia eller Angelica

eller båda :P

Längtar väldigt mycket!

Men nu ska jag titta på Hellenius hörna!

Så vi kanske hörs imorgon efter eller innan julmarknanden.


ps. vill ni ha en frågestund någon gång eftersom jag har fått ganska många

läsare på min blogg :p ni får bestämma!

en till ps.  ni får oxå bestämma om jag ska ha denna headern eller om jag ska byta till den förra? Hjälp mig!

Hejdå! <3 

   

   ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????


Av Jonna Larsson - 2 december 2011 15:04

hej nu har jag precis lagt upp headern o hoppas ni blev nöjda!

Om ni inte ser någon skillnad så tryck F5

nu lägger jag upp dag 6!


Dag 6- 5 saker jag inte kan leva utan

1.Salmiak

2.Min familj

3.Min mobil

4.Kläder

5.Mina underbara vänner! <3


puss, hej 

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards