salmiakjonna

Alla inlägg under februari 2012

Av Jonna Larsson - 14 februari 2012 13:28

Ville bara hälsa alla en trevlig alla ♥-dag! kom ihåg att vara extra snäll mot dom du gillar allra mest! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

//Jonna

 

Av Jonna Larsson - 8 februari 2012 21:39

Hejsan, har precis loggat ut från min och wilmas blogg, sen logga jag in här på vägen  

på fredag ska jag vara med Wilma igen, vi skulle ju igentligen

vara hos henne och rida på en häst (haha eller ponny, det är ett gotlandsruss)

som heter Wiruss! :* men det blev inte så :( vi kunde inte vara hos

henne så då är vi hos mig istället! Men det går ju lika bra de    

vete fanken vad vi ska göra, blir väl att knäppa kort! som vanligt!

Men nu börjar klockan att rusa iväg, så ska väl gå ner

och fika och sen borsta tänderna o så.

sen blire natta! sååååå skönt att sova! <3 älskar't

Men men.. hejdå <3

   

Salmiak bebis :* <3 


Av Jonna Larsson - 3 februari 2012 13:21

Hejsan, nu hare gått o blivit fredag :D <3

vilket innerbär, wilma :D

Jag ska vara med wilma idag o jag ska sova över där! det ska bli jätte kul!

om det inte är lika kallt som idag (20-) så ska vi rida på ett litet gotlandsruss :D

Hoppas! vi ska knäppa kort o äta is:D haha jag vet, is.. men det är sååååå gott att bara sitta o

suga på! :)

men nu måste jag packa, sen åker jag till Wilma, får se om jag mobilbloggar

lite senare.

Bilder kommer senare. Hejdå :D<3

Wilma

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards