salmiakjonna

Alla inlägg under januari 2012

Av Jonna Larsson - 27 januari 2012 17:43

Hejsan, det vart en ny header istället för bilder!

Hoppas det gick bättre! ;)

Just nu sitter jag och väntar på att Wilma ska logga in på skype så att vi kan skypa :D 

Imorgon är det stalljour för mig på morgon! o vad jobbigt, ska typ kliva upp kvart över åtta :(

Sen på söndag ska jag till östersund och bada med stallet :D

Det ska bli jätte kul!

Ha en trevlig fredag nu! så hörs vi!

Hejdå

   

Av Jonna Larsson - 27 januari 2012 15:20

Haha fail. Kom på att jag har mina andra julklappar hos mamma.

o jag är hos pappa, så sorry xD

Blir nästa vecka :P

Hej <3 

Av Jonna Larsson - 27 januari 2012 14:28

Tänkte knäppa lite kort sen på mina sista julklappar! lite sent kanske men det blir iallafall

gjort då så ja.

Vi hörs då!

Hej <3 

Av Jonna Larsson - 15 januari 2012 18:56

okej, det vart en video iallafall :D


 

Hoppas den vart bra :)

Av Jonna Larsson - 15 januari 2012 17:23

det vart ingen video..

bara de jag ville säga! 

hörs <3 

Av Jonna Larsson - 14 januari 2012 21:40

hejsan , just nu sitter jag oc htittar på videos

på youtube. Idag har jag och Angelica varit med varandra, o vi körde 

lite skoter o sen så åt vi glass o titta på film! niceigt! ;)

imorgon ska jag kevin o viktoria köra lite skoter!

oxå niceigt ;) 

och imorgon tänkte jag spela in någon slags video! vet inte riktigt

vad det blir för en, men någonting som liknar smink eller nåt ;)

ja.. men nu ska jag fortsätta och titta lite på videosar!

Hejdå :)

ps. ha en fin lördag kväll! 

   

Av Jonna Larsson - 12 januari 2012 21:19

Hej, jag tänkte visa lite av vad jag fick i julkapp i jul :) inte allt för jag har inte hunnit knäppt kort på allt.

Stativ

Britney Spears parfym och body lotion

    

Klänning/tunika

  

Sminkborstar från ZTIZ

  

Adidas väska 

  

Smycken

      

Handgjorda brev

     

Hårspray 

  Birsta presentkort 1300

   Ögonskuggspalett

Hållare till tavlor som man sätter upp på väggen

   

Det var del 1 av mina julklappar.

Hörs

Av Jonna Larsson - 11 januari 2012 20:12

Hejsan! Nu har jag o Mia suttit framför datorn ett tag o fixat

med en blogg! vi har skaffat en tillsammans :D

Det ska bli jätte roligt att börja med det :)

Vi hade en förut men vi skrev inget på den

så vi tog bort den!

Våran nya heter: jmstar.bloggplatsen.se

Jm står för Jonna,Mia.


Japp så det har vi gjort!

Imorgon ska jag till sundsvall :D

så ska inte på skolan ;D

Skönt äre!

Köper hem en kameraväska gör jag också :D

Hoppas den blir bra till min kamera!

Nu ska jag skypa lite med Mia om hon loggar in nån gång! så vi hörs ;)


Ciao!

   (tryck för större bild)

   

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards