salmiakjonna

Alla inlägg under augusti 2011

Av Jonna Larsson - 31 augusti 2011 20:13

Hej allihopa! nu har man fått tillräckligt med friskluft! Varit ute typ hela dan!

Först på skolan sen efter det var jag med en kompis!

Vi var också ute!

Sen när hon åkte hem så gick jag ut med Nova (hunden)

Sen efter det åt jag, sen sparka jag till Angelica o titta om hon var hemma med det var hon inte så då följde jag med mamma

till skolan på ett möte, sen åkte jag till pappa o hämta en bok

efter det åkte jag till skolan igen, sen åkte jag hem, så nu

har jag fått friskluft!

Haha  

Men nu ska jag göra inbjudningskort o titta på true talant !

Hej då!  

Av Jonna Larsson - 31 augusti 2011 07:27

Godmorgon allihopa! Snart äre skola o nu ska jag äta frukost!

Nu är det bara en vecka kvar tills jag fyller år!!!   

Men nu ska jag äta frukost o sen fixa mig,

Men vi hörs kanske när jag kommer hem!

Hejdå!

Av Jonna Larsson - 29 augusti 2011 20:36

Hejsan! Nu har man kommit hem från ridningen!

Det var den absolut den jobbigaste träningen ever!

Jag hade Gerry, stallets starkaste häst!

Aja snart ska man duscha o sen titta på svenska hollywood fruar!

Men vi hörs kanske i morgon bitti någonting!

Hej då!     <3 Maria Motazami !

Av Jonna Larsson - 29 augusti 2011 07:20

Godmorgon!  Snart ska man på skolan !  

Men bjuder på Dagens Outfit!    Tröja: Jiges

Jeansleggins: Cubus


  

Rosett:Rättvik Arena 



O sen en bild sen bion! Jag ser ut som värsta...... Någonting!    

Aja skit samma!

 Hej då hörs efter skolan !    

Av Jonna Larsson - 28 augusti 2011 21:51

Hej! Bion var inte lika bra som 1:an men den var lite bra!

O jag o Mia satt brevid världens jobbigaste kille!!

Det var en plats ledig brevid mig o han kom o bara sa, Ursäkta kan jag komma förbi!! O sen gick han o skulle göra någonting å då sa han kan du hålla påsen åt mig?

O Mia ba, NEJ!! Å då sa han jag prata inte med dig! O jag ba, men nej jag vill inte.

Å sen hela bion satt han o prata med en liten tjej!

Aja.. Efter det gick vi å åt på söderins! Fast jag var skit mätt efter bion.. Menmen.

Nu ska jag borsta tänderna så hejdå!     

Av Jonna Larsson - 28 augusti 2011 12:46

Hej igen.... 

Jag o Mia ska ju gå på bio och det blir Bilar 2 i 3d! 

Snart ska man fixa sig o sen klockan kvart över 3 börjar bion! Hoppas man får en bra plats.

Förseten det är bara 9 dagar kvar tills jag fyller år! 

Hoppas man får många presenter!

Kommer kanske

bjuda på en dagens outfit sen om jag får låna Mias kamera!

Men det får vi se sen!

Nu sitter jag o väntar tills Mia har duscha klart ! 

Men nu ska jag gå och klä på mig o sen borsta tänderna o sen fixa håret o sånt..

Så vi hörs kanske sen innan eller efter bion, iallafall någonting!

Hej då!  


              ///Jonna

Av Jonna Larsson - 28 augusti 2011 11:36

Godmorgon! nu har jag och mia nyss hämtat frukost, och vi ska samtidigt titta klart på filmen vi såg igår.

Hörs sen!   


                  //Jonna 

Av Jonna Larsson - 28 augusti 2011 01:11

Hej nu har jag o Mia precis sett 7 avsnitt av hotell gyllene knorren, sen orka vi inge mer,så nu tänkte vi gå o borsta tänderna o sen gå o lägga oss. 

Imorgon ska vi gå på bio, fast det blir en överaskning vad det är fär film,

Godnatt o hejdå!   


Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards