salmiakjonna

Alla inlägg under juni 2011

Av Jonna Larsson - 29 juni 2011 17:25

Hej Alla! Det är helt otroligt vad varmt det är!!! 38 hela grader ! I LOVE IT

Men nu ska jag gå ut o inte sitta inne

Hejjdå !  

Av Jonna Larsson - 28 juni 2011 22:48

Hej Alla! Idag vare otroligt varmt ute! 30+  

Jag har vare med Mia o Angelica idag oxå!

vi bada på torsviken sköönttt ! 

Imorgon ska man vara med Angelica o Fredrik. Vi ska bada i hans pool  

O på torsdag åker man till Hennan!   Vi har varit där i 10 år nu, vi har släkträff    

Så då kommer det inte bli någon uppdatering 

Men kommer hem på söndag! 

Jaa...

Men jag uppdatera mycke imorgon ! Nu kommer det några bilder från hennan. Två som inte är mina (dom översta.)


              Hejjdå!   

Av Jonna Larsson - 27 juni 2011 22:29

Hej Alla ! Idag har det varit en grym dag! Det börja med att Jag,Angelica,Fredrik,Kevin,Micke o oskar var nere på torsviken o bada o gjorde en film.

Sedan åkte vi hem till Kevin o titta på Fredag den trettonde 2 (Alla utom oskar), Jag var såklart skit rädd !    

Sen åkte vi hem till mig o hoppa studsmatta 

Sen så åkte vi ner på torsviken o grilla korv sen åkte alla hem 

Imorrn ska jag va med Angelica 

Men nu kommer det lite bilder sen kvällen o dan!


                 

Haha !

Hejjdå !   


   

Av Jonna Larsson - 26 juni 2011 22:36

Hej Alla ! Midsommaren har varit grym   Igår såg man Danny   o Svennerubins!  Jag hann inte se Love generation för dom börja klockan 9 o vi kom dit ungefär klockan halv 10..

Men jaa vart glad ändå    Bilder kommer på Danny senare för dom har jag på Kevin kamera! Men nu kommer lite bilder sen björnparken o lite annat.

Hej då!  


                                    Den sista är Danny´s autograf fast upp o ner   

Av Jonna Larsson - 25 juni 2011 16:53

  Hej Alla! Nu har man kommit hem från björnparken (kommer bilder när jag kommer hem från Orsa)

Fullt med djur !  

Igårkväll klockan 12 bada vi! De va fan inte kallt ! Först var vi på tivolli oxå

Sen ska man se Danny, Love Generation o Svenne Rubins   

Hejdå!!   

Kommer fullt med bilder när jag kommer hem !

Av Jonna Larsson - 23 juni 2011 22:51

Hej Alla ! nu sitter man i husvagna i Orsa!

Idag har jag spela Bowling  Jag kom.......... sist !

Av Peter,mamma,kevin,viktora(kolla in blogg www.viktoriaaholmlund.blogg.se)

jonathan o elin   Aja nu måste jag gå för jag har inge ström kvar snart i datorn !

O sen ska jag snart spela kubb!

Hejjdå!   

Av Jonna Larsson - 20 juni 2011 20:55

Hej alla!   Idag har man varit med Mia ! Vi har badat knäppt kort o saker!

Nu sitter man o titta på Lotta på Liseberg !    Det var iallafall svin kallt i vattnet!!! Aja Hejjdå !   

Av Jonna Larsson - 20 juni 2011 02:10

Hej alla ! Nu ska man titta på philofix innan man ska sova   Men vi hörs imorgon! Puss o kram skummbanan !     

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards