salmiakjonna

Alla inlägg under juni 2011

Av Jonna Larsson - 20 juni 2011 01:19

        Salmiak älskling, Nova älskling och lilla jag    Hejjdå   

Av Jonna Larsson - 19 juni 2011 23:07

   Hade ingen bild på Mia när jag skulle lägga upp mina vänner ! men här kommer en bild !    

Av Jonna Larsson - 19 juni 2011 22:36

Hej alla !  Nu är man med Mia! Ska sova där   Nu sitter vi o "lanar"   

Sen ska vi väll gå o lägga oss! Men Godnatt alla läsare! Om jag ens har några  

Haha, Hejjdå!  

Av Jonna Larsson - 19 juni 2011 13:06

  Hej Alla ! Igår så hann jag inte blogga någonting! För det första så var jag hos Julia o Lina, sedan kom våran söta lilla kusin! o hon kan man inte hålla sig borta ifrån!    Sedan åt jag! Grillat wihoo! Sen så åkte jag till Julia o Lina igen och där var jag till 10. Sen åt jag efterrätt   Rabarberpaj och glass o vaniljvissp!! Sen så titta jag på tv, och då hade dom andra datorn! Så därför blogga jag inte igår! Men nu gör jag ju det   Och igår var vi inte i Skellefteå utan Sollefteå    Hörde lite fel! Sedan ska jag äta hamburgare sen ska vi hem    undra vad man hittar på då?

Kanske vara med någon?

Aja,, nu ska jag gå o titta på Paris Hilton, My new bff ! Hejjdå! 

Puss !  

Av Jonna Larsson - 18 juni 2011 09:00

Hej alla nu ska man till skellefteå o hämta en husvagn därefter ska vi till farmor o farfar o sova där tills på söndag   Hej då alla skriver kanske mer senare! Pusss !  

Av Jonna Larsson - 17 juni 2011 22:25

Hej igen  Lägger bara in en video från min förra blogg där jag o min kompis Angelica gör en galen sminkvideo! Haha!   

Av Jonna Larsson - 17 juni 2011 22:10

Hej alla! kom på att imorgon ska man till farmor! Så jag kan inte lägga ut bilderna  Men nu när jag titta så gick det o lägga ut dom   så här kommer några! Men hejdå ses imorrn !  Njut av mina fina vänner, puss !               

Av Jonna Larsson - 17 juni 2011 19:02

Hej! nu tänkte jag berätta lite om mitt liv! Jag heter Jonna Larsson och är 11 år! Jag bor i Alby, På fritiden rider jag   Jag har en mamma o en pappa,två storebröder.

Mamma har 2 djur en hund som heter Nova o en katt son heter Tarzan 

Jag gillar smink mode o  Musik   Jag älskar mina vänner och här kommer lite bilder på några!

Vaffan! Det gick inte? aja dom kommer imorrn då ist!

Hejdå! <3 

   

       

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards