salmiakjonna

Alla inlägg under september 2011

Av Jonna Larsson - 29 september 2011 20:15

Hejsan, nu sitter jag här och målar naglar o tittar på Idol!

Ni får se en bild på måndag tror jag för jag har sladden till kameran hos pappa.

Förut var jag på skolråd, det var ganska roligt, vi fick fika oxå  

O idag har jag namnsdag   Mikaela heter jag i mellannamn!

Men nu måste jag måla klart mina naglar fast jag skriver mer imorgon!

Hejdå!  

Tv!

Av Jonna Larsson - 27 september 2011 19:30

Hej! Nu har Angelica gått hem så nu blir det True Talent sen Idol! 

Så hejdå!                                              

Av Jonna Larsson - 26 september 2011 15:52

ALLMÄNT

Namn: Jonna Larsson
Kallas för: Jonni
Stjärntecken: jungfru
Höger eller vänsterhänt: höger
Piercingar: öronen
Tatueringar: ingen
Längd: ca 145 cm
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: mörkblondt
Fräknar: mycket!
Motto: sova bör man annars dör man !
Kär? ja
Önskar du att du bodde någon annanstans? nej
Tycker du att du är attraktiv? nej
Dricker du? nää
Röker du? nää
Vilket schampo använder du? alla möjliga!
Vilken parfym använder du? sweet rose, DKNY
Vad är du rädd för? spindlar!!
Gillar du att tvätta? näe
Gillar du berg- och dalbanor? älskar det !
Vad har du gjort idag? varit i skolan
Brukar du svära mycket? ja...
När stiger du upp på morgonen? klockan 7 på vardagar, annars klockan 12.
Vad har du på dig? linne, skjorta o jeansleggins
Vad ska du göra ikväll? rida
Vad är du allergisk mot? inget !
Var har du ont? ingenstans
Använder du hårspray? ja
Kan du stå på händer? nja
Håkan Hellström eller The Ark? håkan
Salt eller socker? SOCKER!
Gillar du ketchup? ja
Är du glad nu? ja
Var du glad igår? jaa! :)
Vad dansar du till? allt :D
Stockholm är… ? en jävligt bra stad! ;D
Göteborg är… ? en stad men inte har varit i..
Kan du sjunga? jaa alla kan väll sjunga men kanske inte så bra ;P
Spaghetti eller makaroner? makaroner!
Land du vill besöka? Turkland (som jag ska om 7 månader..) o USA

SENASTE

Filmen du hyrde? kom inte ihåg
Filmen du köpte? ingen aning
Låten du hörde: Hollywood Undead- coming back down !
Låten du laddade ner? använder spotify
Personen du ringde? ingen aning !
Personen som ringde dig? mamma tror jag!
TV-program du såg? Top model !
Person du tänkte på? ingen speciell
Boken du läste? Stavas Trubbel
Personen du fick e-mail av? Facebooka
Personen du fick brev av? Glitter
Personen du fick sms av? Viktoria
Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår
Saken du köpte? vet inte

FAVORIT
Låt: många
Sak att göra: Rida
Sport: Rida
Dryck:  Coca Cola
Kläder: vet inte
Film: hur många lingon finns det i världen
Bil: vet inte
Serie: många
HAR DU NÅGONSIN...
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? aaa
Varit i slagsmål? nej
Blivit arresterad? nää
Träffat någon från internet IRL? ne

ANTAL..
Gånger du varit kär? Många..
Gånger ditt hjärta brustit? ingen gång
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning
Tjejer du kysst? vet inte
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? går i grundskolan!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? några gånger
//Jonna!   

Av Jonna Larsson - 26 september 2011 07:51

Hejsan! Snart ska jag på skolan!   

Tråkigt värre..!

Men men sånt är livet!

Nu ska jag gå o klä på mig så

vi hörs väll sen!

O föresten sen ska jag rida i mina nya ridstövlar!   

Hejdå!  

Av Jonna Larsson - 24 september 2011 20:09

Hejsan, nu sitter jag här vid datorn o inte gör ett skit, så då bloggar jag! 

Jaa, Stöde vann på Fotbollen   4-3! 

Knäppte lite foton, eller ja ganska mycket 126 typ !

Haha här kommer några ! 13 stycken. Alby är röd, Stöde är blå

 Viktoria mot bollen!  

   Nästan framme!  

               

  Här vare godisregn     Angelica o jag va med o tog lite godis!

   

   Ganska mycket godis! ps.. titta inte på munnen! 

 

  Haha ja det var 13 av 126 bilder! orkka inte lägga upp några mer!  

Men nu ska jag ner o poppa popcorn så vi hörs väll imorgon! Hejdå !   

Av Jonna Larsson - 24 september 2011 12:56

Hejsan! Snart ska jag på fotboll o jag har bestämt mig för att hejja på Stöde!   

Om jag får några bra bilder så lägger jag upp dom!

Igårkväll drack vi ju smoothi o här kommer en bild!    Den var skit goo fast jobbig att dricka 

Jaa, men nu måste jag gå så hejdå!    

Av Jonna Larsson - 23 september 2011 23:27

Hejsan! Nu sitter jag här med min Onepiece på mig så mysigt! 

Ikväll har jag sett idol o druckit Smoothi! Mmmm... 

Efter det  så knäppte jag kort på Elisabeths smycken  Efter det såg jag på Hur många lingon finns det i världen!   

Sen gick jag upp, så nu ska jag gå o borsta tänderna o ta bort sminket, Sen gå o lägga mig för jag är Jädra trött! Imorgon ska jag på min brorsas flickväns Fotbollsmatch! Dom spelar mot Alby, så vettefanken vem

man ska hejja på! Tror att jag hejjar på stöde! Eller Alby, eller dommaren!

Aja skit i de nu ! Hons blogg heter www.viktoriaaholmlund.blogg.se

Om ni undra! Annars har jag den länkad! Längst ner till höger tror jag! 

Jag ska också fotografera när dom spelar 

Ps. Om ni undrar varför jag inte vet vem jag ska hejja på så 

är det för att jag bor ju i Alby, o sen äre ju Brorsans tjej som spelar så.... jaa.

 Men Hejdå!   

Av Jonna Larsson - 23 september 2011 16:08

Idag är det Fredag äntligen! <3

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards