salmiakjonna

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

-test

Av Jonna Larsson - 26 september 2011 15:52

ALLMÄNT

Namn: Jonna Larsson
Kallas för: Jonni
Stjärntecken: jungfru
Höger eller vänsterhänt: höger
Piercingar: öronen
Tatueringar: ingen
Längd: ca 145 cm
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: mörkblondt
Fräknar: mycket!
Motto: sova bör man annars dör man !
Kär? ja
Önskar du att du bodde någon annanstans? nej
Tycker du att du är attraktiv? nej
Dricker du? nää
Röker du? nää
Vilket schampo använder du? alla möjliga!
Vilken parfym använder du? sweet rose, DKNY
Vad är du rädd för? spindlar!!
Gillar du att tvätta? näe
Gillar du berg- och dalbanor? älskar det !
Vad har du gjort idag? varit i skolan
Brukar du svära mycket? ja...
När stiger du upp på morgonen? klockan 7 på vardagar, annars klockan 12.
Vad har du på dig? linne, skjorta o jeansleggins
Vad ska du göra ikväll? rida
Vad är du allergisk mot? inget !
Var har du ont? ingenstans
Använder du hårspray? ja
Kan du stå på händer? nja
Håkan Hellström eller The Ark? håkan
Salt eller socker? SOCKER!
Gillar du ketchup? ja
Är du glad nu? ja
Var du glad igår? jaa! :)
Vad dansar du till? allt :D
Stockholm är… ? en jävligt bra stad! ;D
Göteborg är… ? en stad men inte har varit i..
Kan du sjunga? jaa alla kan väll sjunga men kanske inte så bra ;P
Spaghetti eller makaroner? makaroner!
Land du vill besöka? Turkland (som jag ska om 7 månader..) o USA

SENASTE

Filmen du hyrde? kom inte ihåg
Filmen du köpte? ingen aning
Låten du hörde: Hollywood Undead- coming back down !
Låten du laddade ner? använder spotify
Personen du ringde? ingen aning !
Personen som ringde dig? mamma tror jag!
TV-program du såg? Top model !
Person du tänkte på? ingen speciell
Boken du läste? Stavas Trubbel
Personen du fick e-mail av? Facebooka
Personen du fick brev av? Glitter
Personen du fick sms av? Viktoria
Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår
Saken du köpte? vet inte

FAVORIT
Låt: många
Sak att göra: Rida
Sport: Rida
Dryck:  Coca Cola
Kläder: vet inte
Film: hur många lingon finns det i världen
Bil: vet inte
Serie: många
HAR DU NÅGONSIN...
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? aaa
Varit i slagsmål? nej
Blivit arresterad? nää
Träffat någon från internet IRL? ne

ANTAL..
Gånger du varit kär? Många..
Gånger ditt hjärta brustit? ingen gång
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen aning
Tjejer du kysst? vet inte
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? går i grundskolan!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? några gånger
//Jonna!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Larsson - 20 mars 2012 20:08

Inte titta på denna blogg nu ;)  Salmiakjonna.blogg.se   istället :D  ...

Av Jonna Larsson - 19 mars 2012 15:08

Hejsan! Nu har jag bytt igen till blogg.se!  Kika in!  http://salmiakjonna.blogg.se/    http://salmiakjonna.blogg.se/  http://salmiakjonna.blogg.se/    Snälla :D   ...

Av Jonna Larsson - 10 mars 2012 22:57

Hej alla glada o snälla! ♥ Livet känns på topp nu!  Loreen vann,Jag o Salmiak ska tävla,Turkiet om 11 veckor! Livet känns på topp helt enkelt!♥ Bara det jag ville säga! Bildbomb nu !       Gammal bild på mig o Salmiak!  ...

Av Jonna Larsson - 10 mars 2012 20:30


Hej hej! Just nu sitter jag o tittar på melodifestivalen! Just nu är det Lisa, tycker att hon är ganska bra faktiskt! Fast jag hejjar på Loreen! Hon är ju grymmare än grymmast! Fick just reda på att jag kommer inte att vara hemma tills eurovisi...

Av Jonna Larsson - 9 mars 2012 19:58

Har fixat lite i bloggen, om ni inte ser det så tryck på f5 Hoppas ni like it! ;D <3Puss.  ...

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards