salmiakjonna

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Jonna Larsson - 9 augusti 2011 21:09

Hej allihopa! Idag har jag varit med Mia o Angelica, Jag sov hos Mia, sen idag kom Angelica.

Vi dansa typ..

Imorgon får man träffa Salmiak!! ÄNTLIGEN!     Saknar han otroligt mycket!

Ska på Working Euqitation! Fast då ska jag rida Liam, Men jag kommer bara springa fram till Salmiak och krama om honom!

Och sen efter jag har ridit ska jag till mamma o vara med mina tremänningar!  

Jaa mer har jag inte o skriva.. jag saknar faktiskt blogg.se .. 

Men aa.. Nu tror jag att jag ska poppa popcorn så Hejdå!

Försten, jag har världens bästa tremänningar! Jag ska få en IPod Nano av en av dom           

Av Jonna Larsson - 9 augusti 2011 21:02

                                              En enorm saknad!                                    

 Tara!                                                                          Salmiak!                                                             Älskar er!<3

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards