salmiakjonna

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Jonna Larsson - 18 oktober 2011 21:32

Hey! Nu har jag kommit hem från innebandyn och har nyss duschat!

Innebandyn var skit kul! Jag står ju i mål! Roligt värre! Några bollar på mig bara! Haha, ja det var inget mer jag egentligen skulle säga men jag

kan bjuda på en bild på min söööta miniräknare! O då säger jag verkligen mini!

Haha


  den är lika liten som mitt lillfinger (på längden)

Haha, ja den är väl söt? Tycker jag iallafall!

men nu ska jag ner o fika så vi hörs imorgon!

Hejdå! <3

Av Jonna Larsson - 18 oktober 2011 16:52

Hejsan! Nu har jag kommit hem, jag har varit ute o sålt jultidningar till två personer! Förut var jag ju på skolan o det var lika trist som vanligt! Fast ännu värre typ! -.- hatar SO! Vi ska typ forska om gustav vasas söner -.-

Ja!  igår red jag ju o jag red på en häst som heter Liam!<3 O vi red barbacka, så nu när jag skulle cykla kunde jag knappt det för jag hade så ont i baken! Haha, ja o som sagt vi red ju barbacka det va as roligt! Älskar o galoppera med hästen! Så jävla skönt! han har typ en rygg som en soffa! o höger galopp var skit enkel, men vänster var inte lika lätt! ja, sen ska jag på innebandy! <3 Älskar't!  Vi ska ju vara med på Alla helgonacupen o jag ska stå i mål! det har jag gjort i 3 år nu! Älskar't!

aa, The black dragon heter vi (y) yeah! hejja hejja! Haha ja.

men nu vet inte jag nåt mer o skriva så vi hörs väll sen eller imorgon!

Hejdå! <3 

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards