salmiakjonna

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Onsdag kväll!

Av Jonna Larsson - 19 oktober 2011 21:17

Hejsan! nu sitter jag här o dricker mitt varm kalla te! Det är 

jordgubbs smak! o det är så jävla gott! Sen har jag i mjölk o socker också!

Ja, förut var jag hos Angelica o vi gjorde inte så mycket.

Vi satt mest vid datorn!

Idag hara jag varit på skolan, o första lektionen hade vi bild o då skulle vi göra nån grej^^ vet inte vad det var, men vi(eller ja alla) gjorde istället en teckning som man ska lämmna in på trafikklaendern o sen kan man vinna 1000 kr till klasskassan, eller en cykel, så det gjorde vi istället! Sen vart det en kort rast sen blev det buss till Ånge o ha slöjd o hemkunskap! Idag på slöjden vart jag klar med min skål jag började på för typ 3 veckor sen! Jag vart rätt nöjd med den faktiskt! shit nu är mitt te kallt! aja till saken igen! Jag vart nöjd med den! Sen efter det började Jag, Julia o Alva på en The Black Dragon's skylt som vi ska ha på alla helgonacupen! Ja, sen hade vi hemkunskap o då skulle vi göra grahamsbullar! Sen gjorde vi te till! o det var såklart jordgubbs te! xD Gillar'e!

Ja sen slutade vi för dagen, o då gick jag hem i regnet till vårat hus!

Sen helt plötsligt dök farmor o farfar upp i huset! o dom bor i jämtland, så jag vart lite förvånad! sen vart det mat o det var köttfärssås o makaroner.

Efter det fick vi glass!  o det var Mars glass faktiskt! Den var jätte god! Tror jag ska hämta en nu snart om det finns kvar!

Sen åkte jag till angelica som sagt!

Sen kom pappa o hämta mig så nu sitter jag här o gör lite saker!

min brorsa har också köpt en 42 tums tv! så jag ä lite avensjuk!  

Men men.. sånt ä livet!

Faan! Det fanns ingen glass kvar :(

Imorgon ska jag följa med Alva hem! Julia ska också det sen åker

vi på Innebandyn! Grymt! 

Ja men nu ska jag ner o packa kläder o sånt så ni får en bild på min

skål sen så går jag!  

   

Hejdå!  <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Larsson - 20 mars 2012 20:08

Inte titta på denna blogg nu ;)  Salmiakjonna.blogg.se   istället :D  ...

Av Jonna Larsson - 19 mars 2012 15:08

Hejsan! Nu har jag bytt igen till blogg.se!  Kika in!  http://salmiakjonna.blogg.se/    http://salmiakjonna.blogg.se/  http://salmiakjonna.blogg.se/    Snälla :D   ...

Av Jonna Larsson - 10 mars 2012 22:57

Hej alla glada o snälla! ♥ Livet känns på topp nu!  Loreen vann,Jag o Salmiak ska tävla,Turkiet om 11 veckor! Livet känns på topp helt enkelt!♥ Bara det jag ville säga! Bildbomb nu !       Gammal bild på mig o Salmiak!  ...

Av Jonna Larsson - 10 mars 2012 20:30


Hej hej! Just nu sitter jag o tittar på melodifestivalen! Just nu är det Lisa, tycker att hon är ganska bra faktiskt! Fast jag hejjar på Loreen! Hon är ju grymmare än grymmast! Fick just reda på att jag kommer inte att vara hemma tills eurovisi...

Av Jonna Larsson - 9 mars 2012 19:58

Har fixat lite i bloggen, om ni inte ser det så tryck på f5 Hoppas ni like it! ;D <3Puss.  ...

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards