salmiakjonna

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Jonna Larsson - 1 november 2011 14:57

                                                           


       

                                                                 

                                               dag 1 - tio lite udda fakta om mig själv  


  1. Jag kan titta på film på datan samtidigt jag tittar på tv!

  2. Jag har alltid på mig morgontofflor!

  3. Jag hatar min mobil!

  4. Jag städar mitt rum varje dag!

  5. Jag älskar leggins!

  6. Jag hatar när inte personer svarar i telefonen -.-

  7. Jag hatar att dammsuga!

  8. Jag glömmer nästan allitd stallnyckeln till skåpet när jag ska på stallet.

  9. Jag vill ha en webbkamera

 10. Jag hatar brunt! 

Av Jonna Larsson - 1 november 2011 14:43

Hejsan! Nu har jag nyss kommit hem från idrottsplanen, det har varit en familje

dag idag, vi fick hamburgare o en festis. Sen var det tipsslinga o mitt lag och ett annat vann! 

Det var 11 frågor om Halloweenen o vi klarade alla (y)

sen gick jag hem o nu sitter jag här,

Ja, sen är det innebandy o jag längtar tills det! Snart är

det försten Alla Helgonacupen o ni måste hejja på vårat lag! The Black Dragon´s

jag har försten kommit på en ramsa : Vi är svarta vi är bäst vi ska krossa alla mest!

Haha! det var en dålig! ni får jätte gärna komma på en åt oss!

Jag hade tänkt börja göra en sån hära:

 

dag 1 - tio lite udda fakta om mig själv
dag 2 - nio saker jag gör varje dag
dag 3 - åtta saker som irriterar mig
dag 4 - sju rädslor
dag 5 - sex låtar jag tycker om
dag 6 - fem saker jag inte kan leva utan
dag 7 - fyra minnen jag aldrig glömmer
dag 8 - tre saker jag inte kan gå en dag utan att göra
dag 9 - två saker jag önskar jag kunde göra
dag 10 - en person jag litar på 



Men då måste jag börja ha lite tålamod o göra det oxå!

 Haha! kan ju börja nu rå 

fast då kan jag göra ett nytt inlägg snart!

Hejdå för några sekunder,

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards