salmiakjonna

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Jonna Larsson - 15 november 2011 16:14

Hejsan! Längesen nu.... Ni vet varför! lusten..

Den tid som gått har jag gjort mycket! Firat min brorsa blandannat som har fyllt 17 år!

Grattis! :D

Sen hare varit farsdag, grattis på det också! <3

orka inte skriva nåt mer om vad jag har gjort under tiden så vi tar nu tiden!

Igår red jag! det var dressyr o jag red Penny! en stor häst :D

Vi fick rida förvänd galopp! det var jätte roligt!

Fort gick det oxå! haha

Idag på skolan fick vi åka till Fränsta simhall o simma jag,alva,lina o johannes!

i en halvtimme fick vi simma o andra halvtimmen så fick vi leka fritt så då

hoppa vi trampolin o åka rucshkana :D Roligt värre!

sen åkte vi på kiosken o köpte glass o dricka :D Vi har världens bästa lärare!

Sen kom jag hem.

O nu gör jag inte så mycket,

tänkte ladda upp bilder på hotellet vi ska bo på i Turkiet. Vi ska dit den 24 mars, men ändå :P

Vi är 14 st som åker ;) 


Turkiet Alanya Pascha Bay :D

           


ÅÅ vad jag längtar!! :D :D :D <3333

Men nu ska jag gå o äta, hejdå! <3 

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards