salmiakjonna

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Jonna Larsson - 25 november 2011 23:45

Hej hej! Vet att jag inte har skrivit men ni vet ju varför! haha

Idag har jag gjort mycket! Började att jag åkte till skolan

och var där ett tag. Sen åkte jag hem till mig och min kompis Alva följde

med mig hem för vi skulle på bio.

Sen åkte vi på bio och mia åkte oxå med oss!

Det var breaking dawn! o den var as bra!! Rekomenderas! Blev as rädd på slutet oxå! haha

Sen åkte jag o alva hem till mig o baka pepparkakor! Sen åkte Alva hem

å då färgade jag håret! :D Mörkbrunt! nästan svart :P Bild kommer senare

Sen la jag på mig en ansiktsmask som var jätte varm o skön! :P

nu sitter jag här o ska snart gå upp o lägga mig för imorgon ska jag på Boda Borg!

Roligt! ;D

så jag ska upp klockan 20 över 8 :'(

Fan va trött jag kommer va :P Men sånt är livet!

Men nu måste jag gå o lägga mig innan jag sommnar i fotöljen med

datorn i knät! :P

haha, hejdå!<3

Presentation

Hej!
Jag heter Jonna och är 11 år!
I denna blogg kommer ni märka min kärlek till en häst som heter Salmiak och fotografering!
Läs o kommentera!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

Följer du min blogg?
 Jaaa klart !
 Ibland..
 Nej
 Absolut nej!
 Jag läser inte bloggar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards